I lördags var Briseis och Iza på utställning i Huskvarna, den första för båda två. Det blev lite tajt med tiden då de gick i olika ringar, men det ordnade sig. Först gick Briseis in i ringen hon blev BIR och i gruppen var hon jätteduktig och placerade sig som trea. En liten stund senare var det Izas tur även hon blev BIR och sedan etta i gruppen, hon var otroligt duktig.
Briseis kritik: Näpen 4 månaders tik. Fina proportioner, vackert huvud, lovande öron, mörka ögon. Utmärkt benstomme, vinklad, välkroppad med stark rygg, Rör sig rastypiskt. Pigg och glad.
Izas kritik: Mycket vackert uttryck, vackra ögon, välplacerade öron, stark rygg, fina bendelar, rör sig ok runt om, korrekt päls för ålder, Välvisad.
Det var en riktigt regnig dag men vi hade tur, när vi skulle in i ringen var det var uppehåll.



