Minne Bizze
1979-1996
Bizze var min första egna hund och den hund som jag tog med mig när jag flyttade hemifrån.
Hon var en mycket speciell liten tjej med en enorm personlighet. Vi saknar henne så väldigt mycket.

Blåsippa
Minne Greta
1988-2001
Greta var den hund som Christian hade med sig från England när vi träffades.
Hon var en mycket speciell tjej med en enormt stark vilja och personlighet. Vi saknar henne väldigt mycket.
Förgätmigej
Minne Malin
1995-2008
Malin var en underbar liten tax, så snäll och tillgiven, hon hade en fantastisk personlighet. Vi saknar henne så väldigt mycket.

Gullviva
Minne Tintin
1992-2007
Tintin var vår sista lilla chihuahua och en mycket speciell liten hund. Hon hade en helt unik karaktär.
Vi brukade kalla henne för Tinnie eller Tinniwinnie och det är det namnet som har blivit vårt kennelnamn.
Vi saknar henne väldigt mycket.

Påsklilja




