Linda och Saga var med Freja och Lady på hinderbana den 9 maj. Så roligt för hundarna och jättebra träning. Här är några bilder från ett av vattenhindrena på Linda och Freja.

I lördags var Pia med Ilja på lure coursing det är derbyt som är en kombination av tävlingar i lure coursing och Rundbana. Det var 10 startande hundar och det är samma hundar som tävlar i hela Derbyt. Ilja gjorde två fina lopp och kom på en andra plats med CERT han blev slagen av en duktig tik. Jättegrattis till Pia och Ilja. 

idag för lilla Natalja så nu är hon