Ett lite sent grattis till Gg-kullen som fyllde 2 är i förrgår den 12 maj. Grattis Galeria och syskonen
I Finland den 27 april Wasa internationella utställning. Pia var där med Ilja och han fick EXC 1 och en jättefin kritik. Stort grattis Pia
Var Jonas och Britt-Marie på med Konstantin den 26 april i Åseda och det gick jättebra han ställdes i juniorklass och blev 1:a med HP och BIR och en jättefin kritik. Stort grattis Ingen bild från utställningen visar en gammal bild på honom.




