Hade vi den 12 och 13 juli och körde lite lure coursing med hundarna och grillning i pausen. Med på träffen var Ida med Yggdrasil "Meja", Lottaoch Arne med Castor och Zababa "Elliott", Marie med Zurvan "Ivar" och Linda, micke och Saga med Valkyria och Chia. Per var också med på förmiddagen med Ymer men stannade inte till grillningen. Av vära hundar var dt Meya, Mina och Maya som fick springa. Lite bilder från pausen då vi grillar. Det var två jättetrevliga dagar

Inofficiell utställning var Lotta på med Zababa "Elliott" i Enköping den 16 juli, det gick jättebra han blev 1:a med HP och BIR och sedan Grupp 4:a och en jättefin kritik. Stort grattis Lotta 

Var Linda och Saga på i Tvååker den