Den 9 maj kom Monica, Aron med barnen Livia och ...... för att hämta lilla Nestor. Vi känner dem sen tidigare då de har Nestors kusin Munin och de har varit på besök tidigare och hälsat på lilla Nestor. Det var så roligt att träffas igen och efter  

Den 8 maj var det nästa gäng att gå för chip och vaccinering och Nestor fick även veterinärbesiktning som var utan anmärkning så nu är han redo för flytt 

Har Ku varit på med T-Queen i tr dagar den 3-5 maj