Nu är drt bestämt vad
I söndags
Den 19-20 maj hade vi valpträff med borzoierna. Det var många som kom och det var så roligt att se alla igen. Vi hade lagt ut en lure coursing bana och alla fick prova att springa, det var så kul att se hur duktiga de var. Sedan blev det grillning uppe logen som vi hade gjort i ordning. Två riktigt trevliga dagar, de som kom var Kerstin med Euhemeros "Platon" och Herakles "Herkules",




