var det i onsdags då underbara lilla Faustina "Winnie" fick somna in. Hon fick borelia som inte upptäcktes och det ledde till njursvikt och det var först då hon visade symtom. Hennes matte Mona och husse Örjan gjorde allt som gick för att förbättra hennes dåliga njurvärden, men tyvärr så sjönk inte värdena så snabbt utan njurarna försämrades hela tiden och veterinären sa att hon skulle inte kunna bli bättre. Så de tog beslutet att hon skulle få somna in då hon mådde så dåligt. Lilla söta Winnie, vila i frid. Mona och Örjan vi tänker på er i er stora sorg, vi vet hur mycket Winnie betydde för er.




