I söndags var vi i Sjöbo och tränade lure coursing med Deya och Gina. Deya var som vanligt pålitlig och sprang jättebra. Gina som precis har kommit ur sitt löp var inte alls fokuserad och genade kraftigt i sina två lopp. Det blir till att träna henne ordenligt inför första tävlingen.
Atti, Amie och Briseis fick även de springa ett lopp och det var såklart jätteroligt.