har vi haft i tisdags med Gina och Deya . Gina fick först springa en rakbana för att se om hon följde, nästa gång blev det en raksträcka och en sväng. Hon följe perfekt så förhoppningsvis så var det löpet som spökade för henne när vi tränade i Sjöbo. Deya fick springa en raksträcka och en sväng och hon är pålitlig som vanligt.