var vi i Stockholm i tre dagar och hundarna tyckte precis som vi att det var trevligt att träffa både tvåbenta och  fyrbenta vänner. Roligast var när vi åkte ut till Lidingö och promenerade, pinnarna och Tigge kände direkt igen sig i sin gamla  omgivning. Briseis har fått prova på att åka tunnelbana, Atti, Amie och Brizby är vana vid det då vi ofta åkte tunnelbana när vi bodde där. Hon var otroligt duktig, tyckte det var både spännande och roligt med alla människor och allt som hände.

Zenta med Atti och Brizby

Kompis Inka

 
Doris

2012-04-13 15:40
Idag har vi varit och gjort ett ultraljud på Doris och fått det bekräftat att hon väntar valpar. Så nu ser vi fram emot borzoi valpar den 12 maj.