Bild på Zenta, Amie och Briseis.

 

Vi har fått besök

2012-04-20 13:49
av goda vänner och deras lilla pinne Aragorn, Det är alltid lika roligt att träffa dem alla tre. Husse och matte, Jerry och Maritha, stannade i ett par dagar och fortsatte sedan till Göteborg och då är vi hundvakt ett par dagar. Både vi och hundarna tycker att det är roligt att ha lilla Aragorn här.


Kompis Aragorn