har varit på inofficiell utställning den 1 maj på June hundklubb i Jönköping. Briseis tyckte definitivt att det var lite roligare den här gången och visade upp sig rätt bra, det räckte till en första plats med HP och BIR, hon fick dessutom ett bra omdöme. Men vi ska träna vidare med henne, får se om vi hittar någonstans där det går att träna utställning alternativt gå en kurs.
Iza tycker att det är jätteroligt, lite för roligt, och har lite för bråttom när hon går, hon studsar fram på sina små korta ben. Hon blev 1: a men utan HP, även hon fick bra omdöme. Blir till att träna henne på att gå lugnt och sansat.