har nu knappt en vecka respektive två veckor kvar. Båda två har nu blivit väldigt tjocka. Doris har ett tag tyckt det varit skönt att följa med ut på fältet i stora hundrastgården och bara strosa runt i sin egen takt, men i dag så har hon bara velat vara på tomten. Hon tar det riktigt lugnt just nu och tycker det är skönt att gå upp och vila i det rummet hon ska ha sina valpar i eller vara med oss och småhundarna.
Brizby är fortfarande ett litet yrväder tycker det är roligt med promenader, så vi går flera korta så att hon kan följa med. För övrigt så vill hon mest sitta i knät och tycker inte om att gå upp på morgonen, vill gärna tillbaka upp igen mer än vanligt. Bilderna är tagna i lördags.





