I lördags den 26 var vi på MH i Värnamo med Briseis och hon var en riktigt duktig liten tjej. Jag var lite orolig att hon skulle tycka att det var allt för roligt att vara lös i skogen och gå på lite egna äventyr, men hon klarade det jättebra.
Även Heziblos Lord Flark, Brizbys F-kulls pappa gjorde ett mycket bra MH dagen efter, grattis till Annette och Mia