Igår blev Tigge femton år ett stort Grattis till honom. Det är så roligt att han är så pigg så vi hoppas att han hänger med ett bra tag till.

2012-06-30 17:56
Hade vi på midsommardagen, som jag nämnde förut av Ulrica, Micke och deras pinnar Nemo, Ollie och Laban och av Susann med Samba. Även Jenny och Jimmy, Dreampearl kennel var här med sina fem pinnar så tillsammans med våra vuxna 10 och våra 10 valpar blev vi 29 hundar men det fungerade jättebra. Vi liksom hundarna hade det jättetrevligt, det är alltid lika roligt att träffas. Lite bilder som jag fått av Ulrica.

Nemo i blå sele Samba i rött halsband


Nemo och Samba tillsammans med 2 av Jennys röda pinnar

Ollie i svart sele Samba rött halsband Nemo blå sele


Ollie i svart sele tillsammans med Briseis





