Igår blev valparna sju veckor, de är mest ute nu hela dagarna och leker, de slocknar oftast någonstans på verandan. De utforskar nu hela tomten och tycker det är så spännande, roligt är att följa med ner till verkstan när vi ska hämta något därnere. Pinnarna och pinnevalparna är väldigt roliga att leka med, men nu har de även börjat att leka med de stora hundarna. De är så otroligt goa älskar att sitta i knät och kela. Tycker de är så roligt med besök och få nya knän att klättra upp i. De har alla fem en så underbar personlighet, är så snälla när de leker med pinnevalparna, de är helt underbara.
Fler bilder i deras bildgalleri.