Idag var vi på veterinärbesiktning med både dvärgpinschervalparna och borzoivalparna. De små pinnevalparna tyckte att det var så roligt att träffa veterinären och viftade på svansen hela tiden de blev undersökta, de var så duktiga alla fem. Borzoivalparna var mest trötta och brydde sig inte om att bli undersökta men de var väldigt samarbetsvilliga och duktiga. Alla tio valparna är nu vaccinerade, chippade och besiktigade utan anmärkning.