Idag blir valparna åtta veckor. Under veckan som gått så har de verkligen utforskat hela tomten tillsammans med borzoivalparna och de vuxna hundarna. De har varit nere vi staketet och och hälsat på hästarna vilket var spännande. De har nu börjat få lite mer pinneformer då de har förlorat lite av valpmagen och blivit lite slankare, de är så underbart gulliga och söta. För övrigt har det varit mest bus hela dagarna.
Fler bilder i valparnas bildgalleri. Bilden på dem alla fem är tagen i går, då två av dem har flyttat.