Igår kom Kristine och hennes två barn för att hämta Fortuna. Det var fint väder så vi kunde vara ute, valparna fick vara med ute och leka. Vi fikade och hade det trevligt, de fick mysa med de tre pinnevalparna och även träffa alla våra andra hundar vilket var roligt. Fotuna Kommer att kallas för Vera och blir en liten värmlandstös.
Brizby fick följa med till bilen och pussade sin lilla tjej farväl. Vi saknar lilltjejen väldigt mycket men vi vet att hon har fått en underbar familj. Vi önskar er lycka till med lilla Vera.




