Våra vuxna hundar tycker att det är så roligt att det finns valpar här hemma. De får ju vara med och hjälpa till med uppfostring, leka och bara mysa med dem från att valparna är fem veckor och framåt. Det är ju några valpar som inte flyttat ännu så de har riktigt roligt tillsammans. Både borzoi och dvärgpinscher valparna får nu följa med ut i stora hundrastgården på små promenader med de vuxna hundarna, alla tycker att det är jätteroligt, de har så kul tillsammans. Valparna får också följa med på små utflykter med bilen de tycker att det är väldigt roligt. Nedan lite bilder på dem tillsammans.

Samling på verandan, är det något roligt som händer?

Ereshkigal "Grace"och Faustina har kul tillsammans

Faustina tycker det är jätteroligt att bita i Echidnas "Gingers" öron.

Grace vill ha benet helt för sig själv, har hittat ett eget sätt att äta dem på för att de andra inte ska ta dem.

Faustina och Faunus "Milo" tycker däremot att det går att dela ben.

Lekstund tillsammans och samtidigt bara mysa.



