Vi har köpt två små lektält med tunnel åt hundarna som de kan leka och vila sig i. De tycker att det är jättekul att springa ut och in genom alla öppningarna på tälten och i tunneln. Det har också blivit en mycket uppskattad och populär sovplats. Lite bilder.

Faunus "Milo" och Faustina leker medan Briseis ligger och tar det lugnt

Echidna "Ginger" i tunneln

Briseis, Tosca, Milo och Faustina

Faustina, Milo och Brizby

Brizby i tunneln

Eros, Ginger och Milo

Ginger busar med Faustina och Milo

Ginger och Faustina har kul i tunneln

Eros, Faustina, Milo, Briseis och Brizby

Milo

Tosca, Amie, Milo och faustina har slocknat i tältet

Faustina

Tosca och Amie

Brizby och Amie

Atti kommer ut ur tunneln

Milo har just kommit ut ur tunneln, tillsammans med Amie

 
Nya bilder

2012-07-20 20:45
Har fått söta bilder av Louise och Anders på Forsete "Ozzy", de går att se i valpköpares bildgalleri