Valprummen är sedan två veckor undanröjda. Vi har fått vår matsal tillbaka och rummet bredvid som Brizby var i med valparna har blivit ett mys och lekrum som är väldigt uppskattat av hundarna.
Briseis
Faunus "Milo"