Igår kom Jonas och Mathilda för att hämta Faunus. Det var fint väder och vi satt ute och fikade och hundarna fick leka. Lilla Faunus tyckte att det var riktigt mysigt att sitta i sin nya husses knä och somnade där.
Han kallas för Milo och bor nu på en gård nära oss med kor och får, han kommer få följa med Jonas när han är ute och kör med traktorn. Det är så roligt att vi kan träffa honom ofta för vi saknar honom jättemycket men han har fått en helt underbar familj. Brizby fick som vanligt följa med och pussa sin lilla valp adjö.
Vi önskar er lycka till med lilla Milo.




