I söndags kom Mona och Örjan för att hämta Faustina. Hon bor nu i Göteborg tillsammans med sin halvsyster Demeter "Pixie" och pinnekompis Tanja och kallas nu för Winnie. Det kändes jobbigt att skiljas från henne men hon har fått ett underbart hem, vi kommer att få träffa henne flera gånger då Mona är fodervärd till henne. Vi önskar er lycka till med lilla Winnie.





