fick vi i söndags då Lina ringde och berättade att Artemis "Engla" hade fått somna in. Hennes njurar hade slutat att fungera troligtvis orsakat av en boreliainfektion som hon inte hade visat symtom på.
Hon visade först tecken på sjukdom då njurarna var så skadade att det inte gick att rädda livet på henne.
Provsvaren visade senare att det var borelia som slog ut njurarna.
Lina vi tänker på dig i din svåra stund, vi vet hur mycket Engla betydde för dig.


Nya bilder

2012-08-10 15:05

Har fått bilder av Therese på Erebos "Bozze" finns att se i valpköpares bildgalleri.