hade vi i söndags den 9 september. Vi hade sån tur med vädret, det var en underbar dag. Vi började med att träna hundarna, några sprang med kappa och munkorg och några utan. Sedan tog vi lunch och fika ute på verandan därefter blev det lite mer träning för att sedan avsluta med fika och trevlig pratstund. Det var så kul att träffa alla igen och vi hade en riktigt rolig och trevlig dag tillsammans. Bla var Lotta och Moa här med Dvalin "Harley" och Lillian och Bertil med Dante, passade på att ta lite bilder på dem. Lite bilder från dagen.

Samling på fältet från vänster Lilian, Moa, Lotta, Jenny, Susanne, Camilla Christian och Elin.

Christian, Bertil och Lillian med Dante

Moa med Brizby, Briseis och Atti, Lotta med Dvalin "Harley"

Elin och Camilla med sina två pinnar Wilma och Bella

Briseis med sina två halvsyskon Dvalin "Harley" och Dante

Lotta med Harley

Lillian med Dante och Atti