årliga julkort fotograferades i dag. Som vanligt kommer pinnarna fram och sätter sig och väntar på att få sina julkläder på sig. Tigge ville vara med på kortet med Tosca och Iza den här gången. Ginger och Grace får i år representera borzoierna. Korten presenteras i morgon
2012-12-23 19:16
på våra hundar och kompis Alice

Ginger, Grace, Doris, Briseis, Atti, Alice och Tosca

Ginger, Grace, Briseis Tosca och Iza

Ginger och Grace

Amie, Briseis, Atti och Brizby

Brizby och Tosca

Tosca och Iza

Tosca och Grace



