Har både Hugo "Hugin" och Istvan In The Name Of Love "Djagger" N-kullens pappa fått. stort grattis till Hugos matte och husse Leena och Jonny och till Djaggers husse Lennart.
På bilderna är det Hugo som tar sina sista licenslopp med Gina och med Djagger.





