Har både Darka varit på med Narcissos "Fjodor" och Therese Med Erebos "Bozze". Den 2 juli var Darka på CAC Rogla Utställningen Fjodor var jätteduktig, han ställdes i juniorklass och fick exellent 1,  juniorvinnare och bästa hane och sedan BIR och Grupp 3:a, ett helt fantastiskt resultat på sin första officiella utställning. Stort Grattis Darka.

Therese var med Bozze i Borås den 3 juli och han ställdes i bruksklass fick exellent 1 och BHKL 2 med CERT. Stort Grattis Therese.

Tinniwinnies Narcissos Black Lord "Fjodor"

Tinniwinnies Erebos Golden Lord "Bozze"