Idag var det dags för Zhi Nu att flytta. Elin har väntat så länge på sin lilla tjej då hon bokade en valp från Haylie för mer än ett år sedan. Hon har varit här tidigare och hälsat på lilla Zhi Nu och det var så trevligt att ses igen så efter en pratstund och fika var det dags för dem att åka hem till Bräkne-hoby. Hon kommer att få några små hundkompisar och kommer att kallas för Jenna. Det är alltid lika svårt att skiljas från de små men hon har fått ett underbart hem så det känns väldigt bra. Vi önskar er lycka till med lilla Jenna.