Var det igår den 15 maj då underbara "Jenne" Vesta fick somna in.

Ett lite sent grattis till F-Kullen som fyllde 12 år igår. Stort grattis till "Flisan" Felicitas, "Vera" Fortuna och "Ozzy" Forsete. En extra tanke till "Winnie" Faustina och "Milo" Faunus som är i hundhimlen. På bilden är de