Ett lite sent grattis till D-Kullen som fyllde 13 år den 20 april. Stort grattis till Dante, "Ollie" Djoser, "Dino" Dionysos, 

Var det igår den 16 april då vår underbara Keira fick somna in.

Ett lite sent grattis till S-kullen som fyllde 6 år igår. Stort grattis till Cora, Sarafina, Avanna och syskonen "Bodil" Severina, "Zavannah" Salonina, "Zindra" Shelardi och "Tzarek" Shiva. En extra tanke till "Kellie" Satis, "Ciara" Sigyn och "E'Chelle" Siduri som är i hundhimlen. På bilden är de