Vi önskar er en riktigt Glad Påsk. Här ett påskkort på Haylie och Kayla när de var yngre.

Igår den 28 mars så kom Ingrid och Peter för att hämta sin lilla tjej Isis. De hade tidigare varit på besök och nu var det äntligen dags för henne att få bli hämtad. Vi hade en så mysig eftermiddag med fika och trevlig pratstund. Sedan var det dags för dem att åka hem till ........ och hon får en varghund som kompis och kommer att få behålla sitt namn. Som vanligt så är det alltid jobbigt att skiljas från de små men hon har fått en underbar familj så det känns väldigt bra. Vi önskar er lycka till med lilla Isis 

Har lilla Isis varit på den 27 mars och allt var bara bra så nu är hon redo för att flytta till sitt nya hem.