Hade vi av Elin och hennes son Ola och Elins vän kom på besök den 2 september med Chomiba "Lovis" och det blev fika och sedan lite LC och Lovis fick springa två parlopp ett med Maya och ett med Sarafina och de sprang jättebra alla tre. Sedan blev det mycket gos med hundarna, Ola och Nelsson hade ett kärt återseende och hade så roligt ihop.
Sanna och Andreas kom på besök den 3 september med Francis "Frasse" det blev att testa Lc för första gången med längre bana för Frasse sedan blev det gos med hundarna och grillning.
Skriva om Zorro
Skriva om Tessla
Den 10 september var Christian med Meya och Mina på lure coursing och Meya gjorde ett fantastiskt första lopp och ledde stort över den hund som låg tvåa. Mina var lite seg hon ska börja löpa snart och hon är alltid lite påverkad innan så hon genade orden´tligt och hade inte samma intensitet som hon brukar ha, så hon låg en .......




