Vi var på Nordic utställningen i Norrköping den 20 augusti med Mina och Meya. Dagens resultat blev ett Excellent på Meya och Mina fick ett Verry Good, båda fick fin kritik.

Så skönt att vi nu har gjort både en nationell och den internationella utställningen förra helgen i Askersund, så nu är Mina och Meya redo för CACIL klassen på Lure coursingen och det ska bli så roligt att komma ut och tävla igen.

I lördags den 19 augusti kom Karita och Jens upp igen för att nu få hämta hem lilla Hektor. Vi hade en trevlig förmiddag med fika och sedan var det dags för dem att åka hem till ........ Han kommer att behålla sitt namn Hektor. Alltid lika jobbigt att skiljas från de små men han har fått ett underbart hem och vi önskar er lycka till med lilla Hektor