Igår var Jenny med "Zindra" Shelardi på utställning, Nordic Dog Show, i Skara. Det gick jättebra och hon var så duktig blev Excellent och en jättefin kritik. Stort grattis Jenny.
Var det igår den 25 april då vår underbara lilla Briseis fick somna in
Christian åkte på Exteriörbedömning med Bogart den 23 april. Bogart har varit skadad och har inte hunnit bli helt bra ännu, han tar inte ut stegen till 100% ännu och går fortfarande lite stelt så vi visste att han inte skulle få en så bra bedömning. Men då han snart ska bli pappa så kunde vi inte vänta längre utan det viktigaste var bara att få en bedömning på honom och det blev ett Good men med en fin kritik. Så efter omständigheterna så var det här helt ok, vi får ta nya tag och fortsätta att träna upp honom så han kommer tillbaka till det fina steget han hade innan skadan och hoppas också att han kan bli färdig med sin LC-licens.
Lotta var med Castor på inomhus utställning i Västerås den 22 april. Han har bara ställts utomhus tidigare och var lite påverkad av allt ljud och alla intryck och rörde sig inte lite stelare än vad han brukar så det blev ett VG men med en fin kritig. Stort grattis Lotta.
Samma dag var Annika med Epione på inofficiell Utställning i Falkenberg och det gick jättebra hon blev 1:a med HP och BIR och en fin kritik. Stort grattis Annika




