I torsdags var vi på veterinärbesiktning med Fjodor och allt var utan anmärkning

Är våra stamtikar Dvärgpinschrarna  Amie och Brizby, borzoierna  Doris, Gina och Deya och vår mops Tosca och vår tax Iza.

Amie- Bisous - Amie var vår första dvärgpinscher hon föddes hemma hos oss på Lidingö, det var min svägerska som hade hennes mamma Exigor's Zuper Zenta och hon parades med Exigor's Brutus in Black och det blev 4 stycken valpar 3 tikar och 1 hane och min svägeska står som uppfödare men då vi haft dem sen de föddes så har vi följt kullen och vill därför även presentera hennes syskon. Vi fick Amie som tack för att vi tog hand om kullen och köpte hennes syster Atilla-Amore övriga syskon är Athena-Amore och Alto- Mussoilino 

Brizby-Bisous var vår tredje dvärgpinscher och även hon föddes hemma hos oss på Lidingö, det var min svägerska som hade hennes mamma Exigor's Zuper Zenta och hon parades med Blue star Nemo det blev 7 stycken valpar 6 tikar och 1 hane och min svägeska står även här som uppfödare men då vi haft dem sen de föddes så har vi följt kullen och vill därför även presentera hennes syskon. Vi fick Brizby som tack för att vi tog hand om kullen övriga syskon är  

Tarasov's Gernsey Flair

Tarasov's Habanera

Russkiy Azart Orchideya La Divina

Puggens Therese

Lilla Farsbos Izadora Design

Ett lite sent grattis till C-Kullen som fyllde 12 år igår. Stort grattis till Caesar "Zumba", och Cleopatra "Samba". En extra tanke till Cicero "Nemo", Ceres "Pandora" och Chiamira "Molly" som är i hundhimlen. På bilden är de 8 veckor.

Även ett lite sent grattis till Bb-Kullen som fyllde 2 år igår. Stort grattis till Maja och Nelsson och syskonen Beowulf "Baloo", Brutus "Hjalmar", Brahma "Ilja". En extra tanke till Balder och Boreas "Misha" som finns i hundhimlen. På bilden är de 8 veckor

C-Kullen