I fredags den 23 april kom Marie och hennes dotter Meja för att hämta Brutus vi hade en trevlig sen eftermiddag med fika. Sedan var det dags för dem att åka hem till Karlshamn, han får två hundkompisar att leka med och han kommer att kallas för Hjalmar.
I lördags den 24 april kom Evelina och Andreas och Yama "Bonzo" som vi känner sedan tidigare för att hämta lilla Beowulf, det var samma dag som vi hade valpträff med prova på dag på lure coursing och sedan grillning och efter en trevlig dag så var det dags för dem att åka hem till Norrköping. Han får en borzoikompis Bonzo att leka med och han kommer att kallas för Baloo.
Det är alltid svårt att skiljas från de små men de har båda fått underbara hem så det känns väldigt bra vi önskar er lycka till med lilla Hjalmar och Baloo




