I fredags den 9 april var vi med två av valparna på veterinärbesiktning, vi tar de i lite olika omgångar då de flyttar vid lite olika tidpunkter. Så nu är de chippade, vaccinerade och besiktigade. De var så duktiga hos veterinären. 

I torsdags den 8 april var valparna 8 veckor de är så busiga, nyfikna och modiga, de utforskar hela tomten och de är hela tiden på upptäcktsfärder. De leker med småhundarna när de är ute och det är så roligt. De har alla en så underbar personlighet och de är så gulliga. En bild nedan och fler i deras bildgalleri. 

Valeria "T-Queen " har nu licens för att börja springa rundbana, lure coursing och hon är så duktig 

Igår kom Simon och hans kompis för att hämta lilla Atlas. Vi hade en trevlig sen eftermiddag med lite fika och sedan var det dags för dem att åka hem till Ronneby och han kommer att få behålla sitt namn. Det är alltid svårt att skiljas från de små men han har fått en underbar familj så det känns väldigt bra, Vi önskar dig lycka till med Lilla Atlas.